Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Για μένα δεν έχω να σας πω και πολλά, εκτός από το γεγονός ότι ονομάζομαι Βασίλης Μαυρόπουλος και είμαι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα "Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε." του Α.Π.Θ.

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Αλλαγή πρωταγωνιστών

Ο Λιούις Χάμιλτον (McLaren – Mercedes ) κέρδισε το γκραν πρι της Κίνας «σπάζοντας» τις συνεχόμενες νίκες  του Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull –Renault ) που τερμάτισε 2ος. Ο Μάρκ Βέμπερ (Red Bull –Renault ), ο οποίος τερμάτισε 3ος, ήταν αυτός που έκλεψε την παράσταση.Τύχη, στρατηγική, ικανότητες η McLaren εκμεταλλεύτηκε όλα τα παραπάνω και κέρδισε την Red Bull. Τύχη γιατί κατάφερε να εκκινήσει το μονοθέσιό του Χάμιλτον όταν το φίλτρο αέρα βράχηκε με καύσιμο. Οι μηχανικοί κατάφεραν να φέρουν την τελευταία στιγμή το αυτοκίνητο στην εκκίνηση. Από εκεί ήταν οι ικανότητες του Βρετανού και η στρατηγική των τριών πιτ στοπ (σε αντίθεση με τα δύο της Red Bull), που έφεραν τον Χάμιλτον στην κορυφή. Ήταν όμως ο Μαρκ Βέμπερ ο οποίος οδήγησε εξαιρετικά (πάλι χωρίς KERS) ξεκινώντας από την 18η θέση για να τερματίσει 3ος , μπροστά από τους Τζένσον Μπάτον (McLaren – Mercedes ) και Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes  GP).

Ο Φέτελ δεν έκανε καλή εκκίνηση «αφήνοντας» να τον περάσουν οι δύο McLaren και παραλίγο και ο Ρόζμπεργκ. Ο οδηγός της Mercedes έμεινε λίγο πίσω από το «τρενάκι» των πρώτων και πάλεψε με τις δύο Ferrari των Μάσα και Αλόνσο. Από τη μέση του αγώνα και μετά η διαφορετική στρατηγική της McLaren σε σχέση με αυτή του Φέτελ απέδωσε όταν τα λάστιχα του Γερμανού έχαναν την αποτελεσματικότητά τους. Στον 50ο γύρο ο Χάμιλτον έκανε την επίθεσή του (με τη βοήθεια του DRS) και πέρασε πρώτος. Χαρακτηριστικό ήταν πως το KERS του Φέτελ δεν δούλεψε για να τον βοηθήσει να απομακρυνθεί ή να αμυνθεί. Στο μεταξύ και ο Μάσα έχανε θέσεις από τη φθορά των ελαστικών του. Τον πέρασαν διαδοχικά οι Μπάτον, Ρόζμπεργκ και Βέμπερ. Ο τελευταίος μάλιστα έπαιξε ανατρεπτικό ρόλο στην κατάταξη στους τελευταίους γύρους. Ο Αυστραλός ξεκίνησε με σκληρή γόμα στα λάστιχα, άλλαξε πάλι σε σκληρή, στο δεύτερο πιτ στοπ, και έβαλε τη μαλακή στο τρίτο εκμεταλλευόμενος την καθαρή πίστα που είχε και τις θέσεις που είχε κερδίσει μετά από κάθε πιτ στοπ. Έτσι βρέθηκε με το πλεονέκτημα των μαλακών ελαστικών όταν οι άλλοι είχαν φθαρμένα σκληρά. Τρεις γύρους πριν το τέλος επιτέθηκε και πέρασε 3ος.


Η κατάταξη στο Grand Prix της Κίνας:

1. Χάμιλτον - McLaren 1:36:58.226
2. Φέτελ - Red Bull +5.198
3. Γουέμπερ - Red Bull +7.555
4. Μπάτον - McLaren +10.000
5. Ρόσμπεργκ - Mercedes GP +13.448
6. Μάσα - Ferrari +15.840
7. Αλόνσο - Ferrari +30.622
8. Σουμάχερ - Mercedes GP + 31.206
9. Πετρόφ - Renault +57.404
10. Κομπαγιάσι - Sauber +1:03.273
11. Ντι Ρέστα - Force India +1:08.757
12. Χάιντφελντ - Renault +1:12.739
13. Μπαρικέλο - Williams +1:30.189
14. Μπουεμί - Toro Rosso +1:30.671
15. Σούτιλ - Force India +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν - Lotuis +1 γύρος
17. Πέρες - Sauber +1 γύρος
18. Μάλντονατο - Williams +1 γύρος
19. Τρούλι - Lotus +1 γύρος
20. Ντ’ αμπρόσιο - Virgin +2γύροι
21. Γκλοκ - Virgin +2γύροι
22. Καρθικέγιαν - HRT +2γύροι
23. Λιούτσι - HRT +2γύροι


Πηγή: http://www.onsports.gr/Auto-moto/Formula-1/item/49350-Allagh-prwtagwnistwn 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου