Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Για μένα δεν έχω να σας πω και πολλά, εκτός από το γεγονός ότι ονομάζομαι Βασίλης Μαυρόπουλος και είμαι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα "Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε." του Α.Π.Θ.

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Γερμανός «ταυρομάχος»!

Η 4η νίκη του Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) στο γκραν πρι της Ισπανίας δεν είναι η είδηση. Το νέο από την Καταλονία είναι πόσο κοντά του έφτασε ο Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes) στη δεύτερη θέση.


Μετά από ένα γεμάτο συναγωνισμό και θέαμα αγώνα οι Σεμπάστιαν Φέτελ, Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) ήταν οι τρεις οδηγοί, οι οποίοι ανέβηκαν στο πόντιουμ του ισπανικού γκραν πρι. Χαρακτηριστικό του αγώνα τα πολλά pit stop (4 για τους πρώτους), αλλά και η πολύ καλή εκκίνηση του Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari), που τον έφερε από την 4η θέση της εκκίνησης στην 1η. Μ' αυτή την κίνηση έδειξε πως αξίζει την… επιμήκυνση του συμβολαίου του ως το 2016. Όσο για τον πρώτο της εκκίνησης (Μαρκ Βέμπερ Red Bull Renault) είχε μία σταθερή εμφάνιση, η οποία τον έφερε 4ο. Η στρατηγική της Red Bull άλλαξε κι ενώ είχε ξεκινήσει για 3 pit stop κατέληξε στα 4. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η τελευταία επιλογή ελαστικών για την αλλαγή γόμας από την μαλακή στη σκληρή, κάτι που έκανε σωστά η Red Bull. Η McLaren αντιμετώπισε τη σωστή επιλογή στη σωστή στιγμή, με τον τρόπο που χρησιμοποίησαν οι οδηγοί της τα λάστιχά τους. Καλύτερος ο Τζέισον Μπάτον από τον οποίο ζήτησαν να μείνει με το ίδιο σετ για 24 γύρους κι εκείνος έμεινε για 29. Αντίθετα, η Ferrari δεν υποστήριξε τις κινήσεις και την προσπάθεια του Αλόνσο, με σωστή στρατηγική και τον ανάγκαζε να προσπαθεί ξανά και ξανά για να μείνει στην πεντάδα. Προς το τέλος του αγώνα, υπήρχαν κάποιες στιγμές έντασης με τον Χάμιλτον να πλησιάζει τον Φέτελ για την πρώτη θέση όμως ο Γερμανός έμεινε 1ος  κερδίζοντας με διαφορά μόλις 0,6’’. Σκληρή μάχη έδωσαν λίγο πιο πίσω (για την 6η θέση) οι οδηγοί της Mercedes GP Νίκο Ροζμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ κερδισμένος ο γηραιότερος. Πίσω τους 8ος τερμάτισε ο Νικ Χέιντφιλντ (Lotus Renault) χρησιμοποιώντας έξυπνα τα μαλακά λάστιχα της ομάδας. Τη δεκάδα έκλεισαν οι δύο Sauber με Πέρεζ (9ος) και Κομπαγιάσι (10ος).

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

Γκραν πρι Ισπανίας 66 γύροι  307, 104χλμ
1ος . Φέτελ (Red Bull – Renault) 1.39:03,301’’
2ος . Χάμιλτον (McLaren – Mercedes)  + 0,630’’
3ος .Μπάτον  (McLaren – Mercedes)  +35,697’’
4ος . Βέμπερ (Red Bull – Renault)  + 47,966’’
5ος . Αλόνσο (Ferrari)  + 1 lap
6ος . Σουμάχερ  (Mercedes GP) +  1 lap
7ος .Ρόζμπεργκ (Mercedes GP) + 1 lap
8ος . Χέιντφιλντ (Lotus Renault)  +  1 lap
9ος . Πέρεζ  (Sauber – Ferrari) + 1 lap
10ος . Κομπαγιάσι (Sauber – Ferrari) +  1 lap


Πηγή: http://www.onsports.gr/Auto-moto/Formula-1/item/66186-Germanos-%C2%ABtayromachos%C2%BB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου